Sunday, April 12, 2015

Banggol Donas...Antara Realiti dan Fantasi Pemuda PAS

 Air mata Banggol Donas....sedih tajuk Pas bagi untuk meraih sokongan isu ini.Mereka menfitnah Kerajaan Terengganu terutama Menteri Besar bertalu-talu umpama "Pump Gun". Kerajaan Terengganu dituduhnya Israel.

Memang "class" mereka...bertindak tanpa lihat fakta:

1)  Tuan Tanah yang mereka duk junjung adalah muflis dan tanah itu sudah dirampas oleh      Mahkamah. Hak pada tanah itu sudah terlucut.

2)  Salleh ,tuan punya tanah adalah bekas calon Ketua Cawangan Umno Banggol Donas yang kecewa kerana tidak terpilih.

3)  Kak Rus, menantunya adalah bekas Ketua Puteri Umno Cawangan Banggol Donas yang kalah pemilihan dan bukan asal dari Banggol Donas.

4) Mereka ini dipercayai golongan PASMA Terengganu.

5) Duit pampasan semua dah di ambil mereka, Namun bila mahkamah ambil duit bangkrap itu mereka menyalak marahkan mahkamah...(Hutang Pandai Bayar tidak Mahu)

6) Orang Asal Banggol Donas pun tidak memihak pada Salleh dan keluarganya.


Kalau ikutkan kenapa PEMUDA PAS menjadi penyokong kuat orang-orang semacam ini.Mereka hanya mahukan isu untuk menghentam Menteri Besar yang mula di terima rakyat.Ini program mereka untuk merosakkan kredibiliti Menteri Besar.

Kes Banggol Donas dah selesai lama dah.Mereka cuba menunjukkan kerajaan Negeri Terenggganu zalim sedangkan apa mereka buat lagi zalim kerana mempertahankan orang yang tidak punyai hak. Adakah segala tindakan mereka harus di terima walaupun salah atau rakyat sekarang sudah tidak berfikir dan hanya menarima penipuan set-set mengelarkan diri PEMUDA ISLAM...


Fikir-fikirkan... 











No comments:

Post a Comment